lördag 26 januari 2008

Vilken Fredag!!!

Hej hej. Vaknade ganska sent idag. Det var det värt, en sån härlig trevlig och rolig personalfest som jag var på igår. Vi var på High Chaparal. Det som slog mig igår var två saker. Man tror att vissa personer till hör en viss sorts grupp, men sen är de inte det. Ibland har jag en förmåga att döma personer i förtid. Andra saken var att tjejerna i arbetslaget dom kan verkligen släppa loss. En helt perfekt kväll helt enkelt. Dagen var också bra, vi fick dom flesta frågetecknerna över veckan raderade och jag fick jobba stenhårt igår.
Idag är det lördag dags för nästa fest. Måste erkänna att min ålder tar ut sin rätt- Blir nog ganska lugnt idag men jag har klurat och fått fram mina tre topp låtar i den kategori jag ska redovisa för gänget ikväll. men jag är väldigt nyfiken på vad de andra har valt för låtarframförallt min sambo som har varit tyst som musen.

Vi hörs imorn

Inga kommentarer: