söndag 13 januari 2008

Nope

Nope blev inga pengar den här helgen heller. Jag som hade känslan att det skulle bli så. Nu blir det att jobba en vecka till och drömma sig vidare.
Om jag skulle vinna? Då skulle jag min sambo och Alex (min katt) och Don Alfredo flytta ner till Thailand för gott. Öppna en liten bar och softa resten av livet.
Drömma kan man ju

Såg¨The brave one idag. Väldigt goda betyg. Filmen var SEG, skulle tempot varit högre så att filmen var 30 min kortare skulle det varit en 5 plusare för skådespeleriet och storyn var bra. Men det gick för sakta

Topp 5 Konserter jag har sett
1. Bruce Springsteen and the E-street band Köpenhamn Parken
2. Iron Maiden Rokilde festivalen 2000
3. Thåström Roskilde festivalen 2000
4. KIzz reunion tour 1998 Stockholm Stadion
5. Black Sabbath reunion tour 1999 Hultsfred

U2 är min stora dröm att se liv, dom kommer definitiv komma in på topp 5 listan

Hej

Inga kommentarer: