söndag 6 januari 2008

Snart är det dags

Hej hej, bara 10 timmar kvar till en härlig arbetsdag med arbetslaget igen. Jag har saknat mina kollegor mer än vad jag kommer att visa dem.
Maten i Åseda var så god som förväntad. Idag så har jag ätit en grymt god kycklingpaj. Snart är det dags för skolmat igen, den kan ju inte riktigt mätta sig med hemlagad mat tyvärr.
Snuset går kanon. Idag har jag knappt inte tänkt några negativa tankar.

Har haft en väldigt lugn dag med bara en promenad till ICA Maxi. Behövde lite grejer till mitt nya liv. Det som man alltid ska ha efter nyår. I mitt nya liv ingår det bland annat att försöka äta en okej kost och äta på utvalda tider. inte bara äta frukost sen äta ihjäl mig på lunch för att sedan äta kvällsmat. För övrigt sen fyra veckor äter jag tomater väldigt gott och gör maten mycket friskare och mackorna godare.

Utlovade olika topplistor för året som gått här kommer nästa:
Topp 5 bästa utländska Musik
1. Dropkick Murphys: Famous for nothing.
2. Bruce Springsteen: Magic
3. Timbaland: Shock value
4. Miika: Life in a cartoon box
5. Linkin Park: Minutes to Midnight

Har varit ett ganska svagt musik år från utländska artister tycker jag. desto svårare kommer det bli att göra den svenska.
Detta år kan man se fram emot en hel del album dock från stora band: Metallica, Iron maiden, R.E.M och U2 bland annat.

Nu ska jag gå och se på "På spaning i New York" som jag har fått säsong 1 på DVD en riktigt kultklassiker definitiv med på min topplista över TV serier som för övrigt är just nu (Heroes och Lost kan peta sig in om det nån gång tar slut!!!)
2. Sopranos
3. 24
4. Spin City
5. Seinfeld

HAY HAY

Inga kommentarer: