måndag 28 januari 2008

Member in the club

Hej hej. Jag är numera medlem i 14 rätt klubben på supertoto. Supertoto är internettips ungefär som strycktipset. Igår 22.54 helt svettig, blev jag medlem i klubben och tipsgänget blev även 6000 kr rikare. Jag tar åt mig all ära eftersom det var jag som gjorde tipset helt själv. Don Alfredo och mr P var upptagna på lördagen så jag fick tippa själv. Så nu är jag med i 13 rätt klubben och 14 rätt klubben. Jag lever i en lyckokänsla jag tror inte det är nåt som kan stoppa mig idag. För att hedra mig själv och mitt ego har jag mitt 13 rätt tröja på mig. Mycket bra helg spelmässigt utöver dom 6000 kr vann jag en 500 kr på topptispet på 16 kr satsade även 12 av 13 på strycktipset men det gav inte så mycket men värdefulla poäng i tips sm. Mina del ska jag självklart dela med min sambo så att hon kan köpa sig nåt fint. Det är tack vare hennes stöd och att hon orkar med mitt fotbolls och tipstjat som det här gick vägen. Puss älskling

Nu ska jag jobba

Inga kommentarer: