onsdag 23 januari 2008

Kom igen

Hej hej. Låt den här jobbveckan ta slut. Vi har massor med sjukdomar och arbetsbelastningen sliter hårt på oss som är friska. Idag har jag varit engelska, matte och lite altialo lärare. Jobbigt men samtidigt roligt för min elev är fortvarande sjuk.
Laddar för jobbfesten på fredag det är det enda som håller modet uppe. Idag var vi inte många tre stycken som jobbade från lärrarummet ganska jobbig och vi är alla pressade just nu. Men vi kommer att fixa det. Är fortvarande ganska stressad så det blir en kortis idag.

Men en tanke har jag tänkt mycket på idag. Talet 28 det verkar som det vilar en förbannelse är man känd och 28 då tar man självmord eller dör. Listan kan göras lång James dean och Curt Cobain och inatt en känd skådis. Skönt att jag är inne på mitt 29 onde år.

Ha dte bra

Inga kommentarer: