fredag 4 januari 2008

Nu är jag tillbaks

Back in buisness. Äntligen har inte haft tid eller ork eller inspiration att skriva en enda rad på länge.
Det nya året har börjat förjävligt. Jag har börjat försöka sluta snusa. Jag tillhör den luxkategorin som snusar både lössnus och portionsnus. Det lösa som är godast och mest nikotinkickande har jag nu sen tre dagar slutat med. Helt cracy vilket gift nikotin är har redan börjat tänka på seperation och andra mörka tankar allt för att må så dåligt som möjligt så att det blir legitimt att snusa igen.
Slutat med socker i kaffet. Inte lika svårt men socker har gjort att allt kaffe smakar okej nu blir man mer kräsen.
Godis och chips nää det har jag inte slutat med men det ska jag snart.
Träna jajemen det ska vi ta upp igen. I vilken form har jag inte bestämt än.

Annars har mitt jullov från jobbet varit en lång pina tycker jag. Jag funkar helt enkelt inte att vara ledig, jag är uppe till 2-3 på natten sover till 12-13 har absolut ingen rutin alls. Ska bli skönt att vara tillbaks i skolan på måndag.

Sett en rad filmer på senaste. Tre stycken kan vara värda att nämnas för dom tycker jag man kan se.
Stardust
American Gangster
Im a Legend

Återkommer ha det bra hej hej

Inga kommentarer: