söndag 30 mars 2008

Härligt

Hej. Jag har en vän som uttrycker ordet härligt på ett sånt positivt sätt och med sin egna Alvesta dialekt. Idag är det härligt. Varför? Ja det är inte för att man ska börja jobba imorn. Utan för äntligen är en serie slut. Jericho är slut. Oftast börjar man se på en serie men de tar aldrig slut, Lost och Prison break är typiska exempel på detta. Jericho tog slut 1.40 inatt. Jag tycker det slutade på ett bra sätt. Kan inte avslöja nåt mer.

Såg årets bästa film igår. Kan du tyvärr inte berätta vilken föräns 4/4. Men det kommer

Idag är det Hv 71 igen. Tipset till Kenta är att peta Jämtin till 4e femman och flytta upp Björn Melin till 2a femman. Hoppas han läser.

Just nu lyssnar jag på R.E.M s nya platta och jag måste säga den växer och växer den kanske till och med kommer in på topp 20 för det här året.

Filmutmaningen går på i ett raskt tempo nu för tiden. dags för bokstaven R. Valet är enkelt. jag älskar poker framförallt texas och det finns bara en bra film som har handling och bra skådespelare, som Matt Damon, Edward Norton och John Malkovic. Det är inte bara en grabbfilm utan den passar alla för poker kanske inte är det viktigaste i livet?
Som vanligt får jag inte det att funka så det blir en länk istället. http://www.youtube.com/watch?v=bPvILCgCgzw

Ha en bra dag

Inga kommentarer: