onsdag 12 mars 2008

Suck Suck Suck

Hej hej välkomna till årets sämsta dag. Idag var den värsta dagen på jobbet det här året. Många grejer som händer i skolan kan jag ju självklart inte skriva om. Men om jag säger så här inget har gått min väg överhuvudtaget och jag har pannbandshuvudvärk fortvarande. men men
Det är väl detta som gör att man jobbar som teacher nämligen att det händer både positiva och negativa saker på jobbet. Eller ska man säga utmaningar!!!

För att byta ämne. På lördag är det melodifestival. jag ska ha en liten fest, jag hoppas det blir en njutfull kväll. På söndag är det dags för dop för våra vänners lilla flicka. Så jag har lite att se fram emot till helgen ialle fall. Jag ser absolut inte fram emot de två dagar jag har kvar att jobba den här veckan. Det enda som kan vara lite spännade kan jag inte heller skriva om men jag lovar att meddela iså fall. annars kommer man väl se det på mig!!! hm hm hm vad? Ni fattar jag skriver om ni kommer ihåg mitt o Robbans vad.

Idag är det det där hemska städprogramettv 4. Man undrar lite hur människor är funtade som låter sina hem förfalla så.
Själv ska jag storstäda på lördag inför festen. men fördelen med mig är att det tar max två timmar och jag är hyfsat nogrann nu för tiden. i början i min städkarriär städade jag bara synliga ytor. Ha ha ha

Topp 5 Handlar om önskningar
Topp5 vad jag önskar mig just nu
1. Fast anställning
2. En vecka utan problem
3. 8 rätt på topptispet
4. att alla mina vänner mår bra trots att det kan vara jobbigt
5. Att alla mina kollegor mår bra och inte är sönderstressade nu när det är omdömes och utvecklingssamtals tider.


Tack o hej

Inga kommentarer: