måndag 24 mars 2008

Påsken

Hej hej nu är nästan den här påsken över. I lördags var vi hos Sune Järnrör på födelsedagsfest, det var ganska trevligt och maten Sune hade lagat var mycket god. Sune fick en plånbok av oss, där det stod "Bad Motherfucker" en exakt kopia av Samuel l Jacksson plånbok i filmen Pulp Fiction. Han var grymt nöjd med den.
Tyvärr är det nog efter festen man minns mest. Vi skulle dra in till stan och gå på Harrys. Det hela började med att bussen sket i att plocka upp hos. Vi var 5 meter från busshålplatsen och busschafören pekar till oss när han kör förbi mot busskurren. Jävla Arriva. Hur svårt att kan det vara att stanna!!! Sen kom ner vi ner till Harrys till slut och ställde oss i den ganska långa kön. vi kom in till slut och satte oss och skulle vänta in de andra i gänget, för de skulle åka taxi in till stan. Till min stora förvåning så kom inte alla vi väntade på. De tyckte det var för dyrt. Så var det med den utekvällen man går ut ett gäng men vissa hoppar av. Jag och sambon drog oss hemåt.

Vaknade 12.00 i söndags, mådde ganska bra faktiskt. Jag och Erra inledde med ett besök på pizzerian inför Man U Vs Liverpool. Det var supersöndag igår, detta innebär att det har två toppmatcher på rad i engelsk fotboll. Vi såg bara en sen gick vi hem till mig och såg på Lost. Ligger ju två avsnitt före tv4 så jag kan inte avslöja nåt tyvärr.

Har börjat se på en annan serie som har varit paus som jag tycker är mycket bra. Den heter Jericho och andra säsongen har inletts grymt bra.

Idag är jag förkyld igen känner jag. Men jag måste vara frisk tills imorn för då ska vi åka krösatåget ner till Alvesta och besöka goda vänner och det ser jag fram emot så det vill jag inte missa. Vi får se.

Ett litet tips när Håkan Hellström skiva släpps på onsdag spring och köp den, jag har lyssnat på den hos en kompis. Den är i klass med hans första CD. KÖP den!!

Ha det fint

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är emellertid en viss skillnad mellan att vara arbetare och att vara student../J

Fröken Nina sa...

Hello! Hoppas du njuter av resten av veckan, det ska jag göra!

Tycker du verkligen att Håkans album var bra? Jag är besviken... Gillade bara ett par av låtarna. Håller tummarna för Marits kommande istället! :D

Peppe sa...

Håkans album är mycket bra Fröken Nina. man måste bara lyssna flera gånger.
J jag menar inget illa men jag tycker att om man går ut tillsamans så är det tillsamans.
Peppe