fredag 7 mars 2008

Då var det helg igen

Hej hej. Fredagen är snart över o helgen har sakta börjat smyga sig på. Jobbveckan har varit lugn och utan några större skandaler. Det enda som är jobbigt är att mitt ego plågar mig. Det är inte lätt att vara bäst på bowling och sen att en hel klass har en tröja med mitt namn och sen att fler ungdomar kallar mig president varje gång de ser mig. Till och med mitt hemska skägg tycker flera elever är coolt. Jag har nämligen inte rakat mig på 5 veckor för jag o Robban har ett vad att jag inte ska raka mig föräns jag får fast anställning. Förhopningsvis kommer det annars kan jag ju jobba extra som jultomte till julen. Fast jag försöker stå med fötterna på jorden. När man jobbar med ungdomar vet man att ena veckan kan man vara världens bästa lärare för att nästa vecka vara världens dumhuvud.
Imorn är det en speciell dag eller det är på måndag egentligen, men vi firar den imorn. Jag och min sambo har varit ihop i 7 år. Vi ska ut och äta tapas och sen tänkte vi gå på en film. Ska bli trevligt
Därav min topp 5 lista.
Topp 5 med min sambo
1. Hon är snygg
2. Hon är världens snällaste
3. Hon tänker på alla och ger dem en tanke
4. Hon är inte rädd för att diskutera (fast hon är väldigt bra på diskutera, för jag förlorar alltid)
5. Hon är den som ger mig lust att leva.

Hej då

Inga kommentarer: