tisdag 4 mars 2008

En 135 a

Hej hej. Idag har vi haft en dag med arbetslaget. Vi samlades hos Capo på morgonen. Första gången hemma hos Capo. Kollade igenom hans skivsamling som jag ofta gör när jag besöker folk i sann High Fidelity anda. Den får okej. Vi ägnade förmiddagen åt lite stresshantering, sen gjorde vi en väldigt god pastasallad.
Klockan 14.00 började bowling matchen. Vi var fyra i varje lag. Jag var med lill capo bland annat. Första serien hade jag 90 och kom 2 a totalt. Laget förlorade med fyra poäng. Vi var tagande för nästa runda. Jag inledde de första fyra omgångarna bedrövligt, 1-9-9-9. Sen började miraklet jag slog 3 strikes på rad och sen 2 spärr och nådde 135 totalt bäst idag!!! Laget vann med 30 poäng och vi vann totalt. Härligt- finns inget bättre än en seger.
Vi avrundade med en liten after work dockmest för ät käka lite. Det var trevligt. Nu är det dags att börja jobba med eleverna igen, men det kommer att gå snabbt när det bara är tre dar och nu när man är bowling mästare i B-laget.

Tack och hej.

Inga kommentarer: