söndag 9 mars 2008

Yes

Hej hej, efter en mycket trevlig middag så satt vi mätta och belåtna och tittade på melodifestivalens andra chans. Till min stora glädje så åkte Carola ut. Hurra hurra hurra.
En tanke slog mig när jag såg det här ska vi säga något upprepande program att vilken fördel de har som sjunger veckan innan finalen. De två som gick vidare igår sjöng förra veckan. Jag funderar på om folk har dåligt minne? Så mitt tips blir att Sibel vinner hela skiten på grund av att hon sjöng i lördags. Jag garderar mig med BWO. Jag skulle bli mest glad om Christer Sjögren vann, det skulle vara den största skandalen i svensk musikhistoria. Fördelen med om en dansbands artist skulle vinna är att nästa år kanske mitt favorit dansband Torgny merlins får vara med.
jag bara skämtar Sibel ska vinna, kan acceptera BWO också.

Ha en trevlig söndag.

Inga kommentarer: