tisdag 25 mars 2008

En dag på krösatåget

Hej hej. Jag brukar inte komentera andras bloggar så mycket, men idag så har jag två komentarer.
1. Malin du har gjort ett jättejobb med din bokfemman synd att den går i graven.
2. Fröken Nina väldigt spännande att du avslöjar att det händer nåt nästa torsdag klockan 9.00. mmm måste forska i detta!!

Idag har jag och sambon åkt krösatåget till Alvesta. Det är nog världen söligaste tåg. Väl nere i Alvesta hade vi en mycket trevlig dag med våra vänner och deras barn. Synd att vi inte träffar dem så ofta.

Påsklovet flyter annars på i en rask fart. Inte så många dar kvar nu. Jag har börjat städa lite men mer kommer att göras denna vecka. Det är så sköönt att vara ledig och kunna gå upp när man vill, äta frukost långsamt och framförallt vara uppe sent på nätterna.

Imorn spelar HV 71 en ny semifinal match, nu måste de faktiskt vinna annars är det kört. Om DU Kenta J läser min blogg peta Pelle G och sätt in Björn Melin i första femman.


Tack o hej

2 kommentarer:

Fröken Nina sa...

Ett annat alternativ är ju att du bara väntar tills jag berättar.

*Malin* sa...

Du är för nyfiken för ditt eget bästa Peppe! :-)

Har du sett några bra filmer under lovet då?