söndag 20 april 2008

När ska Södra vinna?

Hej hej igår var jag ute i solskenet och såg på J-södra och som vanligt spelade de oavgjort. Jag går på 4-6 matcher varje år och jag har fortvarande inte sett dem vinna i superettan. Inte så roligt att gå och titta precis.

Annars händer det inte så mycket ska ju in till Rådhusparken idag och hylla Hv 71 det kommer nog bli trångt och stökigt. Ingen bakfylla den här helgen har skött mig ganska bra. Jag känner mig ganska utvilad faktiskt men jag måste erkänna att jag längtar till sommarlovet. Imorn är det måndag vanligtvis det sämsta dagen på jobbet men i fortsättningen kommer det bli den bästa dagen. Varför? Ja det tänker jag inte berätta, men det har med mina nya uppdrag att göra.

Till sist Malin dags för filmutmaningen i igen. Bokstaven T. En riktig klassiker Top Gun med Tom C, hur jävla bra som helst och så himla mycket 80-tal. Mycket bra musikballader i filmen också.

http://www.youtube.com/watch?v=VN8ze3S0Uj8

Hej då

2 kommentarer:

*Malin* sa...

Det var ett riktigt toppenval Peppe! Nu ska jag fundera på nästa bokstav då... :-)

Anonym sa...

Ja jag är väldigt nöjd med att få bokstaven T. Lycka till

MVH peter