fredag 25 april 2008

Livet är orättvist!

Hej hej, nu är jag tillbaks efter min paus. Jag är inte lika arg längre, men ytterligare en gång till i livet har jag märkt hur orättvist livet är. Jag kan acceptera att det är ett visst mått av orättvisihet i ett liv och i vardagen, men när orättvist övergår till ett steg längre då blir jag förbannad. Jag kan inte skriva om vad, eftersom det rör nåt på kneget och jag kan inte skriva om allt som rör kneget bara lite allmänt.

Annars har veckan varit tung, allergin gör sig påmind och jag ser suddigt när det är mycket pollen i luften. Lite jobbigt eftersom jag har ju glasögon för att kunna se, men inte ens de hjälper. Mina elever på jobbet har dock haft en mycket bra vecka och det har varit smidigt att jobba med dem. Såna veckor är alltid tacksamma Nästa vecka är ju bara 3 dar så det kommer väl gå smidigt också.

Helgen känns lite luddig vet egentligen inte vad vi ska göra mer än att jag ska se på Chelsea Vs Man united imorgon. årets viktigaste match, den matchen avgör hela premier den här säsongen. Kom igen Chelsea!

Veckan skivsläpp. Hellacopters och Brolle. Brolle sjunger på svenska, det kändes lite märkligt men efter en stund trallar man med och det är en riktig bra skiva och väldigt mysig. Hellacopters gör en skiva med okända covers. Det är deras sista platta. Känns bra med ett avslut de ha rju varit med ett tag nu. Skivan helt okej. tack hellacopters för ni har förgyllt mitt rock n roll intresse.

Nu tänker jag ta helg och glömma att livet är orättvist, men jag tänker aldrig sluta kämpa för att livet ska bli rättvist.

Trevlig helg på er.

Inga kommentarer: