söndag 22 juni 2008

Ryssland

Hej, brukar alltid bli en skräll i fotbolls mästerskap, men i år har vi två lag i semifinal som inte var speciellt favorittippade. Ett lag som har massor med tur och ett lag som krossar allt motstånd. Turkiet kan jag inte fatta att de har gått så långt, de är ju dåliga men sen har de fruktansvärt mycket tur. Men deras resa i Em tar slut mot Tyskland. Ryssland däremot spelar den absolut bästa fotbollen i EM. Jag höll på Holland igår men efter 60 minuter höll jag på Ryssland. Jag älskar fotboll och Ryssland får mig att älska just nu. Tyvärr tror jag inte att Ryssland går till Final Italien eller Spanien kommer nog bli för svåra. Em hittills har varit sådär men i och med Ryssland så får mästerskapet en 4 av 5 i betyg.
Ikväll missar jag inte Spanien vs Italien så säger jag: Jag hoppas Italien men jag tror Spanien.

Hay

Inga kommentarer: