tisdag 24 juni 2008

Gött

Hej hej, nu har det snart gått två dagar av semestern. Ett riktigt sommartecken är att Morden i Midsomer börjar idag och allsång på skansen. John Lennon ska man inte ringa mellan 21-22.35 idag för han är den mest inbitne Morden i Midsomer fantast jag känner.
Händer inte så mycket än på semestern Igår var jag hos tandläkaren och tog bort plack och annan skit. Hela munnen gör ont fortvarande. Men sköter jag mig så får jag inte ont!!!
Började baka lite idag Mockarutor blev det idag, de var väldigt goda, fast jag har inte ätit så många försöker gå ner lite i vikt inför 15 dar i grekland. För då lär man väl lägga på sig 5 kg. Har börjat gå lite och cykla och äta rätt. Märker direkt hur bra kroppen mår utan stress och motion och rätt mat.
Eftermiddagen har jag och sambon ägnat åt att klara ett gammalt nintendo spel som heter adventures of Lolo. Ett ganska barnsligt spel men väldigt roligt och man måste tänka en del.
Film har det inte blivit så mycket än men några stycken har jag hunnit, men inga bra än så länge.
Har dock börjat med serien Californication. Den är ganska cool, har sett 4 avsnitt och den handlar om Hank som är en ganska duktig författare men han har drabbats av skrivkramp så istället gör han allt i sin makt för att få tillbaks sin förra "nästan fru". fast han gör det på ett konstigt sätt för han ligger med allt som rör sig. Vi får se hur det går. Kolla in länken!! http://www.youtube.com/watch?v=gQ7yaQhXJAI
Tänkte även börja med att plöja min absoluta favorit serie från grunden, nämligen Spin City. ( http://www.youtube.com/watch?v=1oPLbsDAOuE) Men jag ska inte se hur mycket som helst på tv det får bli på nätterna.

Hay hay

Inga kommentarer: