onsdag 4 juni 2008

Hur kan man smita undan ett vad?

Hjälp jag tror jag behöver lite hjälp. Jag ingick i ett vad i september. Vadet gick ju ut på att om jag fick fast anställning 100% så skulle jag och Robban raka av oss håret. Nu fick jag ju detta. Trodde Robban hade glömt bort vårt lilla vad. Men icke igår kom han nyrakad till skolan. Idag så la han rakapparaten på mitt skrivbord. mm hur ska jag komma undan? Problemet är att jag vet att jag kommer bli ruskigt osnygg. Jag vill inte påstå att jag är väldens snyggaste mer hår heller. Men jag vill ju inte vara hur ful som helst. Jag har ett ganska långt ansikte och spetsig näsa och håret döljer det lite. Jag hade faktiskt tänkt att raka mig fast efter jag slutat jobba då jag kan gömma mig i lägenheten i tre veckor tills det växt ut igen. Men nu pressar folk mig. Man vill ju inte se för jävlig ut de sista dagarna i skolan. kan nån komma med ett råd???

jag kommer inte på nåt ialle fall.



Peppe

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett vad är ett vad Peppe! There's no way out of it... :-D

Tänk tvärtom - om DU hade slagit vad med ngn och den personen inte uppfyllde vadet - vad hade du gjort då? Hade du godtagit det?

Anonym sa...

du har rätt Malin ikväll sker det!!!