måndag 22 juni 2009

Tänk om

Hej tänk om man skulle komma på nåt som skulle göra att man blev ekonomisk oberoende resten av livet. En uppfinning eller en sak som gör att man får hur många miljoner som helst. Tyvärr har jag ide torka och jag är inte så bra på att bygga saker. Personer som kommer på saker är värda all respekt. Jag vet att jag aldrig kommer kunna bli musikartist eller filmskådis eller nåt sånt mitt enda hop är att jag kommer på nåt. Jag funderar på vad det kan vara. Ibland målar jag men det är väl ingen som vill köpa mina tavlor, jag är ju inte känd. Finns bara en sak kvar SPEL, men jag har spelat olika former av spel sen jag var 13 och det har inte gett några pengar snarare förluster. Jag ska ta foto på några av mina tavlor och lägga upp på bloggen en dag. Vem vet nån kanske ger mig en korna för en av dem.
Nu måste jag fundera ut nåt som slår alla med häpnad.

Hay hay

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk att du är konstnär, det hade jag aldrig kunnat gissa....Hoppas att bilderna på dina alster kommer snart.
Ha en skön sommar
"Git"