torsdag 18 juni 2009

Äntligen

Då är man inne på sin andra semester dag. Börjar inte jobba föräns 11 aug igen. Skönt. Det svåra är vad man ska göra av dagarna, man måste komma på lite projekt. Nåt med motion måste det ju vara sen är resten av projekten svåra att komma på. Städprojekt är inte så roliga men tyvärr är det bara det jag har kommithittills Måste komma på nåt annat som är roligt. Baka är ju ganska roligt och det blir gott men det är ju inte så bra för vikten. Vi har redan bakat kärleksmums och kolakakor. Vi får se jag återkommer nog i denna fråga om några veckor när jag börjar känna mig rastlös.
Snart är det dags för midsommar. För i tiden var det alltid självklart att man åkte i väg till nån av kusterna och söp skallen av sig. Nu förtiden när man börjar bli gammal (30 år om några veckor) så vill man mest vara på en lugn fest och ha nära hem. Lite gammalt men jag tror man blir bekvämare med åren.
Idag ska vi dock på självmorsuppdrag- IKEA när det regnar det betyder att det förmodligen är 1 miljon människor som har samma goda tanke!!!
Sitter här vid datorn och lyssnar på gamla goda sommarklassiker- visst gjordes det bättre musik förr??? Annars så händer det inte så mycket i musikväg på sommaren, visst det är mycket konserter och sånt men några stora tunga skivsläpp finns det inte. Jag får satsa på att läsa lite böcker istället. Har redan hunnit läsa två, återkommer men lite betyg för dessa.
Ha en bra dag

Inga kommentarer: