tisdag 30 juni 2009

Meningslösa såpor

Hej hej igår var jag på Ullared. Var inte så mycket folk värmen skrämde bort de flesta, vilket var ganska skönt. Det som var lite jobbigt var att de filmade inne på Ullared. Strix ska göra en liknande såpa som färjan. De frågar inte om lov innan de bara går runt med kameran och filmar. Jag kan förstå att konceptet fungerar på en Ålands färja där ganska många dricker men i en affär där folk handlar förstår jag inte riktigt syftet. Jag har väldigt svårt att se att det här kommer bli ett bra program.
Imorn är det dags- det mest spännande den här veckan, då är det biobesök på Transformers 2. Första filmen var inte jättebra men när man lekte hela sin barndom med dessa robotar som kunde byggas om till fordon så är det ganska coolt att få uppleva sin barndom igen. Kommer en utförligt recension om den är värd att betala biopengar för.

Nu måste jag ut till min golvfläkt igen för lägenheten här på öster är stekhett.

Hay

Inga kommentarer: