måndag 1 juni 2009

J-södra och terminen som gått

Hej hej idag är det J-Södra igen. Två saker vet jag med säkerhet jag ska ha med mig vatten och jag ska inte stå i klacken. Gjorde det förra matchen och jag stod och skämdes. Här går massor med folk på fotboll och heja. Då får man höra så fort en spelare i Väsby som de mötte ligger ner "lägg dig ner och dö" osv skamligt tycker jag. En klack ska väl heja inte skrika massor med skit, domaren var en "hora" även det var pinsamt. Hoppas de där i Green Machine växer till sig så man slipper höra sån skit i fortsättningen annars kan väl ingen ta dem på allvar.
Hoppas Södra vinner
En liten sammanfattning av min termin som snart lider mot sitt slut, ska bli skönt med 8 veckors sommarlov och förhoppningsvis 10 dagar till efter det!

Årets bästis: Finns många men det finns en R som alltid ställer upp när det är tungt, men det här året har jag verkligen märkt vilka man kan lita på. En stor eloge till de jag delar klass med.
Årets chock: det var att få ha hand om en 7a trodde inte det skulle vara så stor skillnad mellan 9or och 7or.
Årets jaså: här visar man en av världens bästa filmer "I am Sam" och eleverna tycker den är dålig. Herrugud
Årets händelse: Måste vara de trevliga After worksen vi har haft den här terminen, kollegor får ett nytt ljus med alkohol i kroppen!
Årets skandal: måste vara min fondvägg som fick en allvarlig skada efter jag hade haft grabbarna från jobbet hemma
Årets Alex: måste vara min kollega H som är väldigt populär hos min katt. Han längtar tills det blir ny övernattning
Årets tråkmåns: kan inte skriva nåt namn men det finns en.
Årets besvikelse: Utan tvekan att man inte fick hänga med på U2 pga ??? Ja säg det!!!
Till sist årets höjdpunkt: Att bara ha ett arbete i dessa tider som man verkligen vill gå till varje morgon är guld värt.

Ha det bra

Inga kommentarer: