söndag 4 maj 2008

Grillväder

Hej hej. Har inte hunnit skriva så mycket den senaste tiden. Nej jag har inte varit arg eller sur. Alex min katt har varit och är sjuk. Han har tagit den mesta av min tid den lille stackaren. Jag trodde han var frisk idag, men så började han må dåligt igen. Men jag är övertygad om att han kommer att repa sig.
Lite roligt har jag ändå hunnit med. 1 maj så grillade vi med våra grekiska vänner och fick en försmak av sommarens stora äventyr. Senare på kvällen grillade jag igen. Är nästan lite trött på grillat redan.
På fredagen bar det i väg till ullared, jag måste säga att så mycket folk har jag aldrig sett där innan. Vi fick parkera vid Ica som ligge rpå andra sidan vägen. Inne på ullared var det inte så farligt med folk, vi kom precis i rätt tid för att folk skulle börja åka hem. Några lyckade inköp blev det en ny dammsugare och en resväska.
Resten av helgen har vi varit hemma med Alex och haft det lugnt

Ha en bra dag

Inga kommentarer: