fredag 23 maj 2008

Stig tar min tid

Hej hej ursäkta att jag inte bloggar så mycket nu för tiden. Det är säkert skitmånga som väntar på mina 100 listor. Eller kanske inte!! Sanningen är att Stig Larssons millenium triolgy tar all min lediga tid, men om en vecka är nog alla tre utlästa. Det är sällan jag blivit så fängslad av några böcker som de här. Endast en gång tidigare och det var när jag läste sagan om ringen på två veckor.
På jobbet är det stressigt som faan också. Jag börjar känna av lite av min panikångest som alltid ligger dold i min hjärna. Senaste nätterna har jag inte sovit mer än 3 timmar på raken. Många förändringar som gör att fler än jag är oroliga och lite annorlunda.

Idag har jag Capo, Mr P, Robban och Kocken varit på after work det var ett trevligt avslut på veckan. Ibland tror jag det behövs såna grejer för att man ska kunna slappna av. Men den stora händelsen är ju imorn. Eurovision fest hos Era. Festen kommer bli bra men Sverige kommer inte vinna. Om jag skall våga mig på att gissa tror jag på dessa tre: Ryssland, Frankrike eller de där piraterna fast jag vet inte vilket land. France är min favorit.

Slut för idag men jag kommer tillbaks.'

Inga kommentarer: