fredag 16 maj 2008

Tidsbrist

Hej, just nu är det mycket tidsbrist hinner inte skriva varje dag. Känns ganska surt för jag vill ju fortsätta med mina 100 listor och sånt. Vill bara poängtera angående listorna att det är ingen innebörders ordning mellan platserna. Plats 1 och 27 eller 47 det är ingen skillnad.

Det är jobbet som tar den mesta av min tid och det kommer det väl göra fram till sommarlovet. Lärarna är stressade, eleverna är stressade alla är stressade just nu. Därför känns det riktigt skönt att det snart är helg. After work är det som gäller idag, det behövs för att slappna av, sen vid 23 är det hockey VM, få se hur länge jag orkar vara uppe bara.

Senaste nytt om Alex: det går ganska bra, han äter dietmat och hans mage börjar bli stabil igen. Lite oro finns väl kvar inom mig med det är väl för att jag är sån av naturen.

Börjar bäva inför mitt och Robbans vad, när anstälningskontraktet kommer så är det dags att raka av sig allt hår. Tänk om det inte växer ut igen! Men jag har inget val 3 mm kommer det bli. Funderar på när det är bäst innan skolavslutningen så det hinner växa ut lite till semestern eller efter. Men inget alternativ känns bra vi får se.

Vill bara påminna att det är inte många dar kvar till Indiana Jones 4 har premiär, 22 maj premiär i USA.
http://www.youtube.com/watch?v=FUKEc484vXU

Hej då

Inga kommentarer: