måndag 26 maj 2008

Back to school

Hej hej, idag är det exakt 18 dar kvar att jobba. Sen är det 7 veckors sommarlov. Det kommer att behövas.

Eurovision är ett skämt tycker jag. Man hoppas ju alltid att Sverige ska gå bra eller man hittar en låt som man tycker är bra och vill att den ska vinna. Men icke istället är det alltid politik som avgör. Jag funderar lite på varför man ändå alltid hoppas på att det ska bli bra.
Festen var ialle fall väldigt bra, Era var en perfekt värd.

Morsdag igår, var ett ganska stort fiasko. Vi hade bokat bord på Piren. Amadeus och Dal Baffo- 1 timmer tog det att få maten och då var den lite vidbränd, när vi hade ätit upp fick vi vitlöksbröden som vi hade bett att få innan huvudrätten, min bror beställde in en dricka till, men den fick han aldrig ändå ville de ta betalt för drickan och vitlöksbröden. Ät inte där!!! Efterätten åt vi oss min morsa och det var väl det enda som var bra. Jag har sagt det många gånger- Piren i Jönköping måste vara ett av världens mest överskattade matställe, jag tror aldrig det har varit bra där när jag har varit där ialle fall. Då är det bättre att gå på en riktig restaurang Att gå ut och ta en drink eller nåt är ju trevligt på Piren men mat- Nej Tack

ha det bra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du - hur går det med filmresan? Bokstav Z fick ju du. Fixar du en film på den bokstaven?

Anonym sa...

Klart jag gör!!!