tisdag 27 maj 2008

Tv i sovrummet

Hej idag fick jag något som jag har saknat ända sen jag flyttade hemifrån. Nämligen en stor tv i sovrummet. Det är så himla skönt, nu kan jag plöja hur många filmer och serier jag vill i sängen. Innan har jag bara haft lite halvtrassiga apparater i sovrummet som man knappt vågat titta på. Tack svärmor och far.
På tal om filmer Malin är sugen på att filmutmaningen skall fortsätta. Idag är det dags för bokstaven Z. Valet är enkelt och det är en riktigt bra ny film.
Zodiac: http://us.imdb.com/title/tt0443706/, filmen är en true story om en mördare som härjade i USA under detta namn under 60-70 talet. Om ni inte har sett den se den. Din tur Malin!!
http://www.youtube.com/watch?v=8dWgRfb17-M

Nu ska jag gå o lägga mig och möta Stig Larsson igen, bara 200 sidor kvar nu.

Hay Hay

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du valde just den filmen! Vi har precis fått hem den från lovefilm så den ska li spännande att se.

Då ska jag fundera ut fortsättningen. Å? Finns det ngn film på Å? Måste fundera...

Anonym sa...

Ja det blir int especiellt lätt Malin.