måndag 6 juli 2009

Tillbaks till verkligheten

Jaha då var man hemma efter den hemliga resan. Vi åkte mot Stockholm längs E4. Första stoppet blev i Linköpings gamla stad, en väldigt vacker del av Linköping. De har flyttat dit massor med gamla hus så det har blivit en liten stad i staden. Mycket sevärd. Bästa där var väl Cloetta boden med deras läckerheter. Vidare ut på E4 igen då trodde man det var raka vägen till Stockholm, men icke vi svängde av mot Söderköping där de har Sveriges största glass restaurang Smultronstället. Se bild nedan på min härliga glass. Sen åkte vi mot Norrköping och där checkade vi in på hotell. Då började man ana vad nästa dags aktivitet skulle vara. Jodå jag hade gissat rätt det blev en dag på Kolmårdens djurpark. Måste bara säga detta att Delfinshowen var hur cool som helst. På söndagen tog vi en runda i Safariparken och sen åkte vi hem. En riktigt bra förpresent inför min stundande 30 års dag.



Girafferna tycker jag är stencoola de bara satt och kollade när vi körde förbi med bilen.
Björnen hade fullt upp med att passa sina ungar


Här var min glass den var helt underbar






Det var här resan började

Det var allt för idag hay hay


Inga kommentarer: